X

Stworzenie strategii obsługi klienta w social media i w internecie

ikona_lupa

Przygotowujemy dedykowaną strategię obsługi klienta w social media zawierającą kompleksowe rozwiązania pozwalające skutecznie realizować proces obsługi w tym kanale. Integralną częścią strategii jest Playbook obejmujący zestaw scenariuszy reakcji na zapytania użytkowników.

Opracowana przez nas strategia zawiera koncepcję obsługi klienta w mediach społecznościowych i internecie zgodną z celami biznesowymi organizacji. Celem dokumentu jest ułożenie procesu tak aby klient mógł być obsłużony bez konieczności przekierowania np. do contact center. Dokument określa zakres kompetencji dedykowanego zespołu Social Media Command Center i opisuje m.in. czas reakcji na post lub zapytanie, sposób komunikacji oraz proces zamknięcia konkretnej sprawy.

Przekazujemy także zestaw rekomendacji dotyczących sposobu monitoringu marki w sieci umożliwiający natychmiastowe wychwytywanie opinii i wpisów zamieszczanych przez użytkowników. Pozwala to błyskawicznie identyfikować kryzysy wizerunkowe w internecie i odpowiednio na nie reagować.

Kontakt

Inspektor Ochrony Danych: Radosław Szewczuk - iod@missinglink.pl