X

Usługi

ikona_ost2
Badanie obecnych procesów obsługi klienta w social media i w internecie

W wyniku badania przygotowujemy raport zawierający informacje na temat aktywności marki w social media w obszarze obsługi i wykorzystania potencjału sprzedażowego w odniesieniu do oczekiwań klientów.

czytaj więcej

ikona_lupa
Stworzenie strategii obsługi klienta w social media i w internecie

Przygotowujemy dedykowaną strategię obsługi klienta w social media zawierającą kompleksowe rozwiązania pozwalające skutecznie realizować proces obsługi w tym kanale.

czytaj więcej

ikona_ost1
Social Media Command Center

Social Media Command Center zajmuje się obsługą klienta 24/7 poprzez monitorowanie, gromadzenie i analizę postów oraz zapytań dotyczących marki w internecie i reagowanie na nie zgodnie z przyjętą strategią.

czytaj więcej





ikona_ost3
Audyt i consulting w obszarze contact center

Zdobyta przez nas w ciągu ostatnich kilkunastu lat wiedza zapewnia profesjonalne i rzetelne doradztwo zarówno w zakresie zbudowania efektywnie działającego contact center jak i audytu już funkcjonujących struktur.

czytaj więcej

ikona_ost5
Usługi szkoleniowe i doradztwo w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w call center

Oferujemy dedykowane szkolenia dla konsultantów telefonicznych i kadry managerskiej contact center. Proponujemy doradztwo w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i procesem kontroli jakości.

czytaj więcej

Kontakt

Inspektor Ochrony Danych: Radosław Szewczuk - iod@missinglink.pl