X

Blog

  • 24 czerwca 2016
  • Małgorzata Biernacka
  • Możliwość komentowania Nominacja do nagrody Golden Arrow 2016 została wyłączona
  • w obsługa klienta, social media
Nominacja do nagrody Golden Arrow 2016

Nominacja do nagrody Golden Arrow 2016

Nominacja do nagrody Golden Arrow 2016 za projekt "‪#‎Happy2Help‬‬‬! – inny wymiar procesu obsługi Klienta!" realizowany dla player.pl Jury konkursu doceniło projekt obsługi Klienta realizowany prz...Czytaj »
  • 8 kwietnia 2016
  • Małgorzata Biernacka
  • Możliwość komentowania Obsługa reklamacji w social media została wyłączona
  • w social media
Obsługa reklamacji w social media

Obsługa reklamacji w social media

W Encyklopedii Zarządzania znajdziemy definicję reklamacji, która mówi że jest to „wyrażenie przez Klienta niezadowolenia z produktu, usługi, przebiegu procesu sprzedaży, niespełnionych oczekiwań”. W...Czytaj »
  • 23 kwietnia 2015
  • Małgorzata Biernacka
  • Możliwość komentowania Ignorując aspekt obsługowy w social media, ignorujesz oczekiwania i potrzeby swoich klientów została wyłączona
  • w social media
Ignorując aspekt obsługowy w social media, ignorujesz oczekiwania i potrzeby swoich klientów

Ignorując aspekt obsługowy w social media, ignorujesz oczekiwania i potrzeby swoich klientów

Użytkownicy social media chętnie i coraz częściej zwracają się do firm wykorzystując ten kanał w celu uzyskania informacji, zgłoszenia reklamacji, uzyskania pomocy technicznej czy zrobienia zakupu. Je...Czytaj »
  • 31 marca 2015
  • Małgorzata Biernacka
  • Możliwość komentowania Czy warto wprowadzać obsługę klienta w social media ? została wyłączona
  • w social media
Czy warto wprowadzać obsługę klienta w social media ?

Czy warto wprowadzać obsługę klienta w social media ?

Zadawanie takiego pytania w czasach, gdy komunikacja zdominowana jest przez social media i internet jest prowokujące. To jak jakby zapytać czy w ogóle warto obsługiwać klientów? Czy warto otwierać pun...Czytaj »
  • 24 marca 2015
  • Małgorzata Biernacka
  • Możliwość komentowania Pokolenie Y: obsługa klienta w Social Media to oczywistość została wyłączona
  • w social media
Pokolenie Y: obsługa klienta w Social Media to oczywistość

Pokolenie Y: obsługa klienta w Social Media to oczywistość

Nie wyobrażają sobie życia bez dostępu do internetu. Smartfony, tablety, laptopy są przedłużeniem ich ręki a świat wirtualny jest tak samo ważny jak realny. Oni – czyli Pokolenie Y. Social Media są ic...Czytaj »

Kontakt

Inspektor Ochrony Danych: Radosław Szewczuk - iod@missinglink.pl