MissingLink w wyniku przeprowadzonego badania przygotowuje raport zawierający informacje na temat aktywności marki w social media w obszarze obsługi i wykorzystania potencjału sprzedażowego w odniesieniu do oczekiwań klientów. Opracowujemy dedykowane rozwiązania umożliwiające włączenie tego kanału komunikacji w proces obsługi i sprzedaży.
Za pomocą narzędzia monitoringu sieci Brand24 identyfikujemy miejsca w internecie, w których pojawiają się posty dotyczące marki. Na podstawie analizy ich rodzaju, sentymentu i zasięgu wskazujemy luki w obsłudze klienta w mediach społecznościowych i sieci odnosząc się do oczekiwań klientów wyrażanych we wpisach.
Badając procesy w organizacji identyfikujemy sprawy, które obecnie wymagają transferu z social media do innych kanałów komunikacji np. do contact center. Sprawdzamy efektywność procesów i możliwość adaptacji obecnych procedur na potrzeby obsługi klienta w social media. Ostatnim badanym obszarem jest gotowość organizacji na wdrożenie obsługi klienta w systemie 24/7 w ramach Social Media Command Center.