X

Audyt i consulting w obszarze contact center

ikona_ost3

Spółkę MissingLink tworzą managerowie z 18-letnim doświadczeniem w obszarze outsourcingowych call/contact center. Na przestrzeni tego czasu zrealizowaliśmy kilkaset projektów skierowanych zarówno na rynek Polski jak i rynki zagraniczne dla zleceniodawców reprezentujących najważniejsze sektory gospodarki funkcjonujące w obszarze B2B oraz B2C. W porfolio usług oprócz standardowych projektów telemarketingowych z zakresu obsługi klienta, utrzymania i sprzedaży mamy również projekty doradcze i konsultingowe z obszaru budowania struktur call/contact center, zarządzania zasobami ludzkimi i standaryzacji procesów jakościowych.

Zdobywaliśmy doświadczenie w największych organizacjach outsourcingowych uruchamiając liczne lokalizacje call/ contact center łącznie z budowaniem od podstaw struktur organizacyjnych.

Jesteśmy laureatami wielu branżowych wyróżnień i nagród będących owocem naszej wieloletniej współpracy na rzecz takich organizacji jak: Call Center Poland, ContactPoint, Multillingual Call Center, Communication One oraz Voice Contact Center.

Zdobyta przez nas w ciągu ostatnich kilkunastu lat wiedza zapewnia profesjonalne i rzetelne doradztwo zarówno w zakresie zbudowania efektywnie działającego contact center jak i audytu już funkcjonujących struktur.

Nasze usługi consultingowe obejmują takie obszary jak: infrastruktura informatyczna, struktura organizacyjna i zarzadzanie zasobami ludzkimi, procedur obsługi klienta, procedur kontroli jakości, procesów raportowania oraz szkoleń.

Audyt i consulting kończy raport wskazujący rekomendacje rozwiązań optymalizujących działania w badanych obszarach.

Kontakt

Inspektor Ochrony Danych: Radosław Szewczuk - iod@missinglink.pl