X
  • 7 kwietnia 2015
  • Małgorzata Biernacka
  • Możliwość komentowania Social Media Command Center. Brakujące ogniwo w procesie obsługi klienta. została wyłączona
  • w social media

Social Media Command Center. Brakujące ogniwo w procesie obsługi klienta.

Social Media są miejscem, które klienci traktują jako kolejny kanał obsługi a często także jako kolejny poziom eskalacji sprawy, której nie mogli załatwić dzwoniąc do call center czy wypełniając formularz www.Tymczasem wiele firm skupia się w swojej obecności w social media na działaniach marketingowych i PR-owych pomijając aspekt stricte obsługowy czy sprzedażowy. Skutkuje to tym, że klienci próbujący zgłaszać w social media zapytania z tego zakresu odsyłani są do contact center lub innych kanałów obsługi.

Tymczasem klienci oczekują od marki załatwienia ich sprawy szybko i sprawnie bez konieczności przekierowania do innego kanału komunikacji. Spółka MissingLink powstała w odpowiedzi na te oczekiwania. Od 18 lat zajmujemy się sprzedażą i wielokanałową obsługą klienta. Bazując na naszym doświadczeniu dostosowujemy ten proces do specyfiki social media.

W kroku pierwszym przygotowujemy strategię obsługi klienta w social media; w kroku drugim szkolimy dedykowany zespół a w kroku trzecim uruchamiamy i zarządzamy lub wraz z klientem koordynujemy zarządzanie Social Media Command Center. SMCC zarządza każdym elementem procesu obsługi klienta w sieci, aktywnie włącza się w proces sprzedaży i pozyskiwania nowych klientów, pomaga zapobiegać sytuacjom kryzysowym, buduje sieć ambasadorów marki a także jest źródłem rekomendacji usprawniających proces obsługi i podnoszących poziom zadowolenia klientów.

Kontakt

Inspektor Ochrony Danych: Radosław Szewczuk - iod@missinglink.pl