Małgorzata Biernacka
Operations And Quality ManagerCo-founder
W projektach realizowanych przez MissingLink odpowiedzialna jest za rekrutację i szkolenia zespołu prowadzącego obsługę klienta w mediach społecznościowych, nadzór operacyjny nad prowadzonymi projektami a także nad jakością obsługi klienta i dostosowania komunikacji do specyfiki mediów społecznościowych. Uczestniczy we wszystkich fazach wdrożenia projektu obsługi w kanale social media doradzając firmom w dostosowaniu procesów obsługowych do specyfiki kanału komunikacji jakim są social media.
Studiowała germanistykę i kulturoznawstwo, na bieżąco śledzi najnowsze trendy obsługi klienta na rynkach zachodnich a także wykorzystuje w codziennej pracy wiedzę z zakresu nowych mediów, nowoczesnej komunikacji i psychologii obsługi klienta.
Doświadczenie praktyczne w obszarze wielokanałowej obsługi klienta zdobywała pracując dla Call Center Poland, Multilingual Call Center by CCP i Voice Contact Center gdzie była odpowiedzialna za wdrożenie i realizację projektów outsourcingowych wielokanałowej obsługi klienta skierowanych na rynek Polski oraz rynki zagraniczne dla wielu branż mi.in ubezpieczeniowej, wydawniczej, motoryzacyjnej, telekomunikacyjnej. Zarządzała zespołami zajmującymi się procesem rekrutacji, szkoleń i kontroli jakości.
Dwukrotnie zasiadała w Jury ogólnopolskiego konkursu Telemarketer Roku organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Autorka programów szkoleniowych i prowadząca szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, sprzedaży, reklamacji, budowania długotrwałych relacji z klientami oraz zastosowania narzędzi kontroli jakości obsługi klienta. Propagatorka nieszablonowego i nowoczesnego podejścia do obsługi klienta tworzącego unikalny customer experience przy wykorzystaniu potencjału mediów społecznościowych.
Adam Kotrych
Chief Executive OfficerCo-founder
Posiada 18 letnie doświadczenie w obszarze outsourcingu procesów biznesowych i zarządzania organizacjami specjalizującymi się w wielokanałowej obsłudze klienta i sprzedaży.
Daniel Kruczyński
Customer Support StrategistCo-founder
Ekspert w zakresie planowania, wdrażania i realizacji dedykowanych strategii obsługi klienta w wielu kanałach komunikacji.