Daniel Kruczyński
Customer Support StrategistCo-founder
15-letnie doświadczenie gromadzone w outsourcingowych call i contact centers zbudowało ekspertyzę w zakresie obsługi klienta z wykorzystaniem zdalnych kanałów komunikacji. Praca dla zleceniodawców z różnych sektorów m.in. motoryzacja, telekomunikacja, wydawnictwa, bankowość i ubezpieczenia pozwoliła poznać całe spektrum specyficznych zachowań konsumenckich sprzężonych z branżą, sposobem segmentacji klientów, ich cyklem życia, czy siłą zakupową. Doświadczenie z Mutlilingual Call Center by CCP umożliwiło porównanie rodzimych procesów zdalnej obsługi klienta do bardziej zaawansowanych rynków - USA, Wielka Brytania, Niemcy.
Zdobywca nagrody w konkursie Rzeczpospolitej i Energis Polska „Najlepsi w Obsłudze Klienta” za projekt Infolinii Inteligo. Współtwórca strategii CRM dla BMW Polska. Koordynator badań satysfakcji z obsługi klienta dla podmiotów z branży finansowej. Wyróżnione projekty w Międzynarodowym w Konkursie Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG - Inteligo, CitiInsurance. Zdobywca Golden Arrow za projekt monitoringu należności dla Wydawnictwa G+J. Prelegent i panelista konferencji organizowanych przez: Institute for International Research, Informedia Polska i Puls Biznesu, Instytut Zarządzania. Autor publikacji w „Marketingu w praktyce”, „Przeglądzie Outsourcingowym”, „Outsourcing Magazine”, „Business Coaching”, czy „Call Center Forum”.
W biznesie kieruje się zasadą klientocentryzmu. Wszystkie działania organizacji stara się podporządkować podniesieniu satysfakcji konsumentów.
Adam Kotrych
Chief Executive OfficerCo-founder
Posiada 18 letnie doświadczenie w obszarze outsourcingu procesów biznesowych i zarządzania organizacjami specjalizującymi się w wielokanałowej obsłudze klienta i sprzedaży.
Małgorzata Biernacka
Operations And Quality ManagerCo-founder
Specjalizuje się w zarządzaniu i standaryzacji procesu kontroli jakości, budowaniu zespołu i realizacji projektów w wielokanałowej obsłudze klienta.