Adam Kotrych
Chief Executive OfficerCo-founder
Bogate doświadczenie biznesowe, wiedzę i praktyczną znajomość złożoności procesów obsługi klienta wykorzystuje w projektowaniu dedykowanych procesów obsługowych dostosowanych do specyfiki social media.
W MissingLink pełni funkcję Prezesa Zarządu, będąc odpowiedzialnym za opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju spółki i realizację celów biznesowych. Studiował marketing i zarządzanie, zwolennik nowoczesnej obsługi klienta dostosowanej do wymogów dzisiejszych czasów i zmieniającej się dynamicznie sytuacji na rynku, w tym z wykorzystaniem social media jako kanału komunikacji z klientem. Duży nacisk kładzie na czerpanie wiedzy i inspiracji z najlepszych wzorców firm, które osiągają sukces poprzez elastyczne i dynamiczne dostosowanie swoich działań do zmieniających się oczekiwań klientów.
Od 1997 roku prowadzi działania z zakresu marketingu bezpośredniego mając na koncie realizację wielu projektów z obszaru wielokanałowej obsługi klienta i kampanii sprzedażowych. Reprezentował spółki w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego aktywnie działając na rzecz rozwoju branży outsourcingowej. Zasiadał w Radzie Programowej Ogólnopolskiego konkursu Telemarketera Roku organizowanego przez SMB.
W ciągu 7 lat reprezentował interesy spółek funkcjonujących na rynku usług outsourcingowego call/contact center pełniąc funkcję Prezesa Zarządu m.in takich spółek jak ContactPoint wchodzącej wraz z spółką Call Center Poland w skład Grupy Communication One Inc. Jako Prezes Zarządu był także współtwórcą spółki Voice Contact Center wchodzącej w skład Grupy OEX.
Bazując na swoim doświadczeniu biznesowym wyznaje zasadę, że sukces to drabina, na którą nie sposób wejść trzymając ręce w kieszeni. W biznesie ceni nowe wyzwania szukając nieszablonowych rozwiązań dających firmie wyróżnik na rynku. Zasadę tę stosuje zarówno prowadząc swoją spółkę jak i realizując projekty dla Firm Zlecających. Wierzy, że długofalowe, konsekwentne działania i dobra współpraca przekładają się na sukces obu współpracujących ze sobą stron.
Małgorzata Biernacka
Operations And Quality ManagerCo-founder
Specjalizuje się w zarządzaniu i standaryzacji procesu kontroli jakości, budowaniu zespołu i realizacji projektów w wielokanałowej obsłudze klienta.
Daniel Kruczyński
Customer Support StrategistCo-founder
Ekspert w zakresie planowania, wdrażania i realizacji dedykowanych strategii obsługi klienta w wielu kanałach komunikacji.