-
W marcu 2015 roku 13,2 mln. Polaków posiadało konta na Facebooku. Liczba użytkowników na świecie przekroczyła 1,41 mld.
-
W ciągu minuty Polacy dodają na Facebooku 4 838 postów i komentarzy. Na świecie pojawia się w tym czasie 293 tys. zmian statusów
-
Twitter ma w Polsce ponad 2,56 mln. użytkowników. Ich liczba wzrosła w ciągu ostatnich 3 lat dwukrotnie
-
W grudniu 2014 roku konto na światowym Twitterze miało 284 mln. osób. W każdej minucie publikowanych jest 433 tys. tweetów
-
63% polskich użytkowników Facebooka łączy się przez aplikację mobilną. 27% czasu wykorzystania urządzeń mobilnych to portale społecznościowe: Facebook i Instagram
-
W listopadzie 2014 roku konto na Instagramie posiadało 2,27 mln. Polaków. W grudniu 2014 roku Instagram miał na świecie 300 mln. użytkowników. W ciągu minuty w serwisie publikowanych jest 67 tys. zdjęć
-
80% klientów komentuje w internecie kiedy ma problem. 79% klientów oczekuje odpowiedzi od marki na swój post, komentarz, tweet
-
91% klientów poleci markę, która szybko i skutecznie rozwiązała ich problem. 61% klientów zrezygnuje z marki, która zignoruje ich problem, post lub pytanie
-
73% klientów nie lubi przekierowania z social media do call center lub formularza www
-
94% konsumentów poniżej 34 roku życia - obecnie 11 mln. osób - dzieli się informacjami o markach i produktach
-
Ponad 55% klientów w wieku 25-34 lat wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z firmami
-
Firmy, które poradziły sobie z kryzysem wizerunkowym były w stanie podwyższyć o 21% wartość marki. Firmy, których komunikacja była nieudolna straciły średnio 15% wartości
-
64% klientów z Twittera oczekuje odpowiedzi w godzinę lub krócej
-
93% klientów oczekuje, że marka da znać w ciągu jakiego czasu rozwiąże problem i udzieli finalnej odpowiedzi
-
Prawie 60% użytkowników polubiło na Facebooku markę a ponad 42% wspomniało o marce przy zmianie statusu