Nominacja do nagrody Golden Arrow 2016
Nominacja do nagrody Golden Arrow 2016 za projekt "#Happy2Help! – inny wymiar procesu obsługi Klienta!" realizowany dla player.pl
Jury konkursu doceniło projekt obsługi Klienta realizowany przez nas dla player.pl przyznając nam nominacje do prestiżowej nagrody branżowej konkursu organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB i VFP Communications. Eksperci z branży oceniający prace konkursowe zwracają uwagę na sposób realizacji projektów a także na kreatywność i efektywność podejmowanych działań. Jest to dla nas duże wyróżnienie; staramy się bowiem aby realizowane przez nas projekty charakteryzowały się wysokim stopniem zaangażowania, indywidualnego podejścia i profesjonalizmu.
Realizując projekt obsługi Klienta dla player.pl w social media szczególny nacisk kładziemy na efektywność działań, sprawną i przyjazną obsługę i wysoki stopień satysfakcji Użytkownika. Potwierdzają to zarówno wyniki badań satysfakcji Klientów jak konsekwentnie utrzymywane pierwsze miejsce w kategorii obsługi klienta w social media w comiesięcznym raporcie Sotrendera. Cieszy nas fakt, że jako młoda spółka zostaliśmy zauważeni przez grono ekspertów z branży.
Konkurs Marketingu Bezpośredniego Golden Arrow to wyjątkowe wydarzenie w branży, od 10 lat wyróżniające najlepszych na rynku. Tegoroczna nominacja jest potwierdzeniem skuteczności naszych działań a jednocześnie sygnałem, że profesjonalna obsługa Klienta realizowana w kanale social media staje się coraz ważniejszym elementem działań marketingowych.
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom poszczególnych kategorii!