MissingLink
Spółka MissingLink powstała w odpowiedzi na zmieniającą się dynamicznie rolę kanałów komunikacji i rosnące zapotrzebowanie klientów oczekujących pełnego procesu obsługi w social media i sieci.
Klienci traktują social media jako naturalne miejsce kontaktu z firmą oczekując skutecznego obsłużenia swoich zapytań bez konieczności przekierowania do innego kanału komunikacji.
Celem naszego działania jest prowadzenie obsługi klienta w social media i w sieci w ramach pierwszego w Polsce outsourcingowego Social Media Command Center
Dlaczego warto nam zaufać?
Od 18 lat zajmujemy się sprzedażą i wielokanałową obsługą klienta. Znając potrzeby klientów i standardy obsługi jesteśmy w stanie dostosować ten proces do social media i specyfiki danej branży.
Realizowana przez nas usługa, skupiając się na części obsługowej i procesowej, idealnie uzupełnia działania PR-owe i marketingowe prowadzone w mediach społecznościowych.
Posiadamy unikalny mix kompetencji i doświadczenia w obszarze kreowania dedykowanych rozwiązań, zarządzania jakością, standaryzacji procesów oraz strategicznego podejścia biznesowego.